Herroepingsrecht en klachten Telstar Kidsclub

Herroepingsrecht

Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling van een Telstar Kidsclub activiteit wilt annuleren. Wellicht omdat de activiteit toch niet binnen de schoolvakantie valt of misschien is er een andere reden is waarom je toch niet mee zou willen doen. Wat de reden ook is, je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je krijgt dan het volledige orderbedrag geretourneerd.

Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via kidsclub@sctelstar.nl. We zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw annulering terugstorten.

Ruilen

Wil je jouw bestelling ruilen voor een andere Telstar Kidsclub activiteit? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met kidsclub@sctelstar.nl. Geef je voorkeur door en we maken alles in orde.

Verkeerde contactgegevens ingevuld

Per ongeluk verkeerde contactgegevens ingevuld? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via kidsclub@sctelstar.nl. We wijzigen direct alle gegevens.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar kidsclub@sctelstar.nl.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is hier te vinden. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.